Reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno u provozovatele internetového obchodu.
Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Zboží je dodáváno se zárukou uvedenou v záručním listě.
Kupující je povinen reklamovat řádně a včas, tedy bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
Nepodal-li spotřebitel reklamaci včas /v reklamační-záruční době/ nemá nárok na kladné vyřízení reklamace.
Reklamuje-li kupující zboží na některé z poboček provozovatele (reklamovat zboží lze pouze na pobočkách v Příbrami, Ostravě, Praze a Teplicích) nebo přímo u provozovatele, je povinen k tomu zodpovědný pracovník reklamaci řádně prověřit a pokud vyřízení nevyžaduje odborné posouzení, může reklamaci vyřídit okamžitě. V případě potřeby odborného posouzení je lhůta pro vyřízení reklamace 30 dnů od uplatnění reklamace kupujícím u prodávajícího, nedohodne-li s kupujícím písemně lhůtu delší. Zpráva o tom, jak byla reklamace vyřízena se podává zákazníkovi v místě, kde zboží reklamoval nebo na kontaktních adresách, uvedených kupujícím, není-li písemně dohodnuto jinak. Odpovědný pracovník provozovatele je povinen vydat kupujícímu, který reklamuje, na jeho požádání potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnil, popřípadě potvrzení o provedení opravy (odstranění vady zboží).